Veelgestelde vragen
Heb jij een vraag over een van onze producten of over het bestellen van een product? Hieronder hebben wij de meest gestelde vragen zodat jij gemakkelijk en snel het antwoord kan vinden.
Om de levenslange garantie op je Wildpix product te claimen moet je product geregistreerd zijn, dit kan via de Wildpix website bij garantie registratie
Als er een probleem is met je verrekijker kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier , wij helpen je dan met het aanmelden en de instructies voor de reparatie.
Alle Wildpix verrekijkers zijn getest en goedgekeurd op waterdichtheid tot 1.5 meter voor 30 minuten.
Wij werken met een logistieke partner om alle bestellingen snel te kunnen verwerken, door een koppeling met onze website versturen zij automatische de track en trace zodra je bestelling verzonden is. Soms komt deze email in de spambox, kijk deze dan ook altijd na. Bij twijfel kun je ook altijd contact met ons opnemen.
Onze logistieke partner verzend bestellingen tot 22:30 dezelfde dag nog. De levertijd is 1-2 dagen voor Nederland en 2-3 dagen voor België.
Mocht jij je toch bedenken kun jij je bestelling altijd binnen 14 dagen retourneren. Je kunt hiervoor contact met onze klantenservice opnemen en zij helpen je verder. Na het ontvangen van het retour product maken wij het betaalde bedrag weer aan je over, dit kan tot 14 dagen duren.
Wij houden van tevreden klanten, mocht jij niet tevreden zijn over je bestelling kun jij deze altijd binnen 14 retourneren. Mocht er na 14 dagen een probleem met je product zijn kijken wij altijd gezamenlijk naar een passende oplossing.